فهرست

مسئول دفتر ریاست

وظایف مسئول دفتر  ریاست

* دریافت دستور و برنامه از ریاست دانشکده

* تهیه لیست درخواست کنندگان و تنظیم ساعات ملاقات آن ها با رئیس دانشکده

* برقراری ارتباط تلفنی رئیس دانشکده با داخل و خارج و بالعکس

* آماده کردن پیشینه ها و پرونده های مربوط به کمیسیون ها ، و کمیسیون هایی که دردفتر رئیس دانشکده تشکیل می شود

* آگاه کردن اعضای شرکت کننده از نشست ها و کمیسیون هایی که در دفتر رئیس دانشکده تشکیل می شود

* راهنمایی ارباب رجوع رئیس دانشکده و هدایت آن ها به واحدهای مربوطه

* تعیین وقت برای ارباب رجوعانی که کارشان در واحد مربوطه انجام نشده

* تهیه پیش نویس برخی از نامه های اداری برای رئیس دانشکده بر حسب ضرورت

* تهیه گزارش از کارهای انجام شده

* دریافت و ارسال فاکس ها و ارجاع آن به واحدها

* انجام امور مربوط به اتوماسیون اداری در ارسال مکاتبات