وظایف مسئول دفتر ریاست
* دریافت دستور و برنامه از ریاست دانشکده
* تهیه لیست درخواست کنندگان و تنظیم ساعات ملاقات آن ها با رئیس دانشکده
* برقراری ارتباط تلفنی رئیس دانشکده با داخل و خارج و بالعکس
* آماده کردن پیشینه ها و پرونده های مربوط به کمیسیون ها ، و کمیسیون هایی که دردفتر رئیس دانشکده تشکیل می شود
* آگاه کردن اعضای شرکت کننده از نشست ها و کمیسیون هایی که در دفتر رئیس دانشکده تشکیل می شود
* راهنمایی ارباب رجوع رئیس دانشکده و هدایت آن ها به واحدهای مربوطه
* تعیین وقت برای ارباب رجوعانی که کارشان در واحد مربوطه انجام نشده
* تهیه پیش نویس برخی از نامه های اداری برای رئیس دانشکده بر حسب ضرورت
* تهیه گزارش از کارهای انجام شده
* دریافت و ارسال فاکس ها و ارجاع آن به واحدها
* انجام امور مربوط به اتوماسیون اداری در ارسال مکاتبات